torstai 21. heinäkuuta 2011

Totta vaiko tarua..

Olen kaivannut sinun kosketustasi. Olen kaivannut kättäsi, joka sulkee minut syliisi. Olen kaivannut sitä tunnetta, kun jalkasi hyväilee minun jalkojani. Kun rintakehäsi painautuu minun selkääni vasten, kätesi vaeltaa levottomasti minun ihollani. Olen etsinyt sinua, jonka hengitys kulkee läpi hiuksieni. Jonka huulet suutelevat kaulaani. Kätesi, vahvat ja niin herkät, rutistavat minun kättäni, otat kiinni minusta ja tunnen, kuinka turvallinen ja onnellinen olo minut valtaa. Olen odottanut, että riisut minut silmilläsi ja hyväilet ajatuksillasi. Kuiskaat korvaani kauniita asioita ja piirrät ne iholleni. Olen uponnut sinun silmiisi, yhä uudelleen rakastunut hymyysi ja muistellut syksyn sateen herättäessä minut, kuinka pehmeät huulesi olikaan. Olet minut riisunut, sormillasi minun nappini avannut, koskettanut rintaani, ja nähnyt, kuinka ihokarvani nousevat pystyyn. Olet kuullut minun nauravan, kun suutelet kylkeäni. Olen luovuttanut, antanut minut sinulle ja sinä olet heittänyt alushousuni tuolini karmille. Ollut kova ja vahva, mutta silti niin lempeä ja hellä. Olen tuntenut, kuinka rintasi koskettaa selkääni, kuinka kätesi kirjoittaa runoja liikkuessa minun ihollani yhä uudelleen. Ja niinä hetkinä, kun olet nukahtanut minun viereeni, olet pitänyt kiinni, olen hymyillyt. Olen ollut onnellinen, kuunnellut sinun hengittävän ja tuntenut perhosia vatsassani. Enkä ole uskaltanut sulkea silmiäni, koska pelkäsin kadottavan tämän hetken. Ja aamuisin en ole avannut heti silmiäni, olen pidätellyt hengitystäni ja kuunnellut. Ja kun yskäiset tiedän, että tämä ei ole unta vaan todellisuutta. Niinä hetkinä haluaisin hypätä ylös, pomppia sängylläni ja leikkiä tyynysotaa kanssasi. Riisua kilpeni ja antaa itseni sinulle - kokonaisuudessaan.

On tämä teksti usein kadonnut minulta. Olen lukenut sitä iltaisin ja olen siitä nähnyt valveunta aamun pikkutunneilla. Olen potkinut tyynyjäni ja toivonut niiden älähtävän. Olen kastellut poskeni kyynelillä ja unohtanut hengittää. Odottanut olen usein kätesi liikkuvan hiljaa selkääni alas, kuin kevään lumikinokset katoaisivat vuorten rinteiltä. Ja haikeina hetkinä, kun en kuule sinua, kun en tunne ihoasi minun ihoani vasten, olen istunut alastomana sänkyni päädyssä. Olen katsonut ikkunasta heijatuvaa kuvaani. Se on kuin vaalea sumu, joka katoaa tuulen sitä puhaltaessa. Olen pukenut vaatteeni takaisin päälle, maannut sängylläni ja ollut ajattelematta. Minut on erottanut rintani liike kuolemasta, edes silmiäni en ole jaksanut liikuttaa. Olen itkenyt itseni usein uneen, sinun takiasi, ja olen luovuttanut - yhä uudelleen ja uudelleen. Olen luullut että olet todellinen, vaikka elät vain minun mielessäni ja unissani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti